BÜRGERSTIFTUNG - KIEL

Die Bürgerstiftung Kiel ist eine unabhängige, autonom handelnde, gemeinnützige und mildtätige Stiftung von Bürgerinnen und Bürgern. Sie engagiert sich nachhaltig und dauerhaft für das Gemeinwesen in Kiel und im Kieler Umland.

OVERVIEW

The site buergerstiftung-kiel.de currently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have parsed nine pages within the domain buergerstiftung-kiel.de and found three websites interfacing with buergerstiftung-kiel.de.

BUERGERSTIFTUNG-KIEL.DE TRAFFIC

The site buergerstiftung-kiel.de has seen varying levels of traffic through the year.
Traffic for buergerstiftung-kiel.de

Traffic ranking (by month) for buergerstiftung-kiel.de

Traffic ranking by day of the week for buergerstiftung-kiel.de

LINKS TO BUERGERSTIFTUNG-KIEL.DE

IG Bethlehem-Kirche e.V.

Wir möchten Sie an dieser Stelle über die Bethlehem-Kirche in Kiel-Friedrichsort und die Interessengemeinschaft informieren. Oar Gartenservice und -dienste GmbH.

Ihr Internetportal im Norden Kiels

Halten Sie Ihren PC sicher. Botnetze sind Netzwerke aus Computern, die nach der Infektion mit Schadsoftware zusammengschlossen werden. Ist Ihr Rechner Teil eines Botnetzes, kann er unbemerkt auf ferngesteuerte Befehle von Cyberkriminellen reagieren und zum Beispiel Spam versend. Wussten Sie, dass der schauenburgische Graf Adolf IV Kiel im 13. Jahrhundert gegründet hat? Mehr interessante Höhepunkte der Geschichte der Fördestadt finden Sie hier.

WHAT DOES BUERGERSTIFTUNG-KIEL.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of buergerstiftung-kiel.de Mobile Screenshot of buergerstiftung-kiel.de Tablet Screenshot of buergerstiftung-kiel.de

BUERGERSTIFTUNG-KIEL.DE SERVER

We observed that a lone page on buergerstiftung-kiel.de took nine hundred and thirty-eight milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
212.51.16.11

We discovered that this website is employing the Apache server.

BÜRGERSTIFTUNG - KIEL

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site buergerstiftung-kiel.de has the following on the web page, "Steht für Kultur in unserer Stadt." I noticed that the webpage also said " Eine Idee steht am Anfang Frage nicht, was Deine Stadt für Dich tut - frage, was Du für Deine Stadt tun kannst." They also stated " Dieser Gedanke ist die grundlegende Idee für die Bewegung der Bürgerstiftungen. Andere Städte in Deutschland haben sie bereits mit großem Erfolg in die Tat umgesetzt. Wir meinen Das ist auch eine gute Sache für die Region Kiel. Lohnt es sich nicht auch für Sie, dazu beizutragen?." The meta header had stiftung as the first keyword. This keyword was followed by bürgerstiftung, kiel, and ehrenamt which isn't as important as stiftung. The other words the site used was landeshauptstadt. rathaus is also included but will not be viewed by web crawlers.

SEE MORE DOMAINS

Jul1CharyVangheluwes blog - JULIEN CHARY VANGHELUWE - Skyrock.com

Je suis mystérieux, secret, rare, discret et vigilant. Je suis mystérieux, secret, rare, discret et vigilant. Please enter the sequence of characters in the field below. Add this video to my blog.

paradiseofthelifes blog - envie de tout oublier et de tous recommencer - Skyrock.com

Envie de tout oublier et de tous recommencer. Ma nouvelle vie, mes envies, mes amis. Please enter the sequence of characters in the field below.

Tropical Aquarium Guide

Tuesday, December 29, 2015. Monday, December 28, 2015. Choosing a Good Location for Aquarium. Types of Aquarium Systems for Aquarist. 5 Benefits of an Aquarium. Types of Aquarium Systems for Aquarist. Individual types of fish, tanks, equi. Choosing a Good Location for Aquarium. 5 Benefits of an Aquarium.

uaeboyss blog - Blog de uaeboys - Skyrock.com

Please enter the sequence of characters in the field below. Please enter the sequence of characters in the field below.